اشکــــــــــــــــــ

ایــــــن اشکــــــــ هــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه

 

 

 دخترکـــــــــے لجبـــــــازفقطـ

 

 

 تــــو را مے خواهـــد

 

 

 و از بـــــازی با خاطراتـــــــــــ خستـه شـــــــده.....


بــراے   اينــ ـ کـه

 

هنـ ـ ـوز   بــ ـه   تــ ـ ـو   فکـر   مے‌کنـم


هنـ ـ ـوز   نگـ ـ ـرانـتـ  مےشـوم


هنـ ـ ـوز   دلتنگـت   مےشـوم


وهنـ ـ ـوز؟  دوسـتـتـ ـ ـ؟  دارم


از خــ ـ ودم  متـــنـفّـ ـ ـرم !!!!!

درســت ...

 


مـــثـــل وقـــتـــی کـــه عـــاشـــقـــت شـــدم

 

 


 بــــاران مـــی بــــارد،

 


 

 فـــــکــــر کــــنــــم

 


 دوبــــاره یــــکــــی

 


 عـــاشــــقــــت شــــده.......
نگاره: ‏با تـــــــــو نیستــم..

به خودت نگیر، اصلا تـــو یکی نخوان..

دارم با خودم زمزمه میکنم . . با خودم حرف میزنم

دلگیـــــــــــرم از آدم هایی که می آیند و

می روند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند ،

نمیبینند پشت سرشان به جای کاسه ی آب، اشک ریخته می شود...

به جای خداحافظی بغض می کنند...

از تو دلگیــــــــــر نیستم عشقم، رفتن حق آدم هاست!!!‏





نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت22:52---6 آذر 1393
زیباست
دستت درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 6 آذر 1393برچسب:, | 19:17 | نویسنده : mohammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.